Merhaba canlar yarın sezeryan oluyorum genel anesteziye karar verdim sabah 9 gibi alacak doktorum uyku tutmadı bi türlü yatamıyorum sonda olayından acayip korkuyorum 😃 bide bu Corona var tabi ziyaretçi yasağı varmış aldığım hersey boşa gitti süslerim hediyeliklerim 😳 olsun bebişimin canı sağolsun . Yarın için lütfen bol dua edin 🙏 Allah hepimizin yardımcısı olsun bi an önce sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza alalım 🤲🏻🤰🤰 benim ki kız bu arada ♥️