Levlake Kizlar bugün 34.haftama girdim son bir haftadir bebeğin hareketleri çok çoğaldı normalde de hareketli bir bebekti ama bu aralar daha yoğun geceleri falan ağrılar kramplar oluyor rahimdede çok sancı oluyor bı an suyum gelicek gibi oluyor sizdede oluyormu bunlar bide sürekli idrara cikiyorum
Gamzee00 Levlake aynısını bende yaşıyorum ama sebebini bilmiyorum hele o gece uykuda gelen sancılar mahvediyo sanki doğurcakmışım gibi çok kötü 🥺
Mom2892 Levlake ben de 35e girdim çok idrar olayı bende de var arada da kasıklarımda aşağda sızlamalar oluyor bebek ağırlaştığndan normaldir diyorum artık son zamanlarımız Allah yardımcımız olsun
Gamzee00 Levlake çok fazla hemde bende 33 haftadayım bu hafta bi anda çıktı ortaya hergün karnım kasıklarım ağrıyo vajinam bile ağrıyo
Mekamu Ben de şuan 35.haftadayım geçen haftadan beri ekstra bir hareket var. Doktora sordum, canı oyun istiyordur dedi 😄 hareketten korkma dedi, ama doğuracakmış gibi hissediyor insan 😄