Sevvalugz 22 haftalık hamileyim kızlar önce bacağımda eklem yeri kopacak gibi ağrıyordu şimdi kolum kopucak gibi ağrıyor ne zaman geçer bu uykumdan uyandırdı
arslanmerve57 Sevvalugz magosit kullanıyorum ben 36+3 haftalığım. Eczaneden alabilirsin bir zararı olmaz magnezyumun. Doktorum vermişti bana. Günde bir tane maden suyu içmelisin birde ağrın falan kalmaz 😘
Sevvalugz Elmas234 doktorum yazmadan kullanabilir miyim acaba hastanede corona dan yatan hastalar var gidemiyorum
Elmas234 Sevvalugz içebilirsin onun bi zararı yokki doktordan ben istedim o yazdı eczaneden alıp içebilirsin sağlık ocağınada gidip yazdırabilirsin