Betulbekil son 6 gun bunları araştırıcam şansa bak 😔devletin dogum yaptirdugu bina evime cok yakin ama cok eski bi bina hic dusunmemistim orayi yarin saglik ocagindaki ebeyle ve orada dogum yapan bi arkadasimla görüşücem ayni his yabanci kisilerle dogum olucan neden 3500 tl vereyimki diyorum ama bisey olirsa da o para beni kurtarmaz diyorum allak bullak oldum