Echche 28+5 günlüğüz oğlumla çok şükür bende mayıs sonu haziran başı gibi doğum inşAllah uzun kollu aldım biraz da kısa kollu aldım 2 tane 10 lu hastane çıkışı 1 tane 5 li aldım 6 tane ayaksız takım aldım 2 tane pijama aldim ayaksız çünkü gelişimini engellememek için zıbında 6 tane uzun kollu 8 tane de kısa kollu aldım 😊 battaniye ayrı almadım zaten hastane çıkışlarında penye battaniye var 3 tane yeterli olur diye düşünüyorum Rabbim sağlıkla vaktinde giydirmeyi nasip etsin inşAllah hepimize 😍🎈