25 haftalik hamileyim 3 4 hafta önce domuz gribi teshisi konuldu doktor ilac verdi atesim 3 gun icinde gecti ama ölsügün 3 hafta sürer dedi ama hafifledi ama yinede öksürüyorum onun dısında sikayetim yok cok iyiyim benim gibi olan varmi bu dönemdede korkuyorum.