Kizlar merhaba ben bu ayin 8.9 u gibi adetimi bekliyordum ama olmadi 13 martta test yaptim negatiftii. Sonra 2 gün öncede böyle 4.5 damla açik kahvemsi gibi bi lekelenme yasadim adet oluyorum sandim amaa devami gelmedi. Şimdi ikinci testi ne zamn yapmaliyim sizce ? Siz lekelenmde yasayan arkadaşlar pozitifi ne zmn gördunuz ? Burada hic bir belirtim yook. Umudumda yok aslinda ama bi yerde okumustum adet gelmediği hergün bi umut vardir diyordu. HAYIRLISI 🙏