Nino benim de o haftalarda başlamıştı canım, nefes darlığı yapıyordu holter de takıldı bişey çıkmadı. Demir eksikliğinden kaynaklanıyormuş ilaç kan testi sonucunda anlaşıldı, ilaç kullanmaya başlayınca hafifledi. Şuan 32+5 iz artık ilaçlar da fayda etmiyor 🤷🏻♀️