Deniz30 Herkese merhaba bende canım oğlumu 16 mart pazartesi günü kucağıma aldım. 7 YASINDA BİR OĞLUM VARDI İKİNCİ ÇOÇUĞU DÜSÜNÜYORDUK FAKAT OLMUYORDU KORUNMAYI BIRAKTIKTAN İKİ YIL SONRA HİÇ BEKLEMEDİĞİM BİR ANDA HAMİLE OLDUĞUMU ÖĞRENDİM. VOK ŞAŞIRDIM COK SEVİNDİM COK TUHAFTI BENİM İÇİN ACABA İLK ÇOÇUGUM GĞBĞ SEVERMİYİM DİYE DÜSĞNMEYE BAŞLADIM HAMİLELİĞİMİN İLK AYLARI BULANTILI GECTİ SON AYLARDADA BEBEĞİMİN İRİ OLDUGUNU SÖYLEDİ DOKTORUM VE BENİM SUYUM COKMUŞ ŞEKERİM FALANNCIKMAFI DİYET YA8 DEDİ FAZLA KİLO ALMA DEDİ SUYUN NORMALE DÖNER DEDİ DİKKAT ETTİM 12 KİLO İLE KALDIM KİLO TAKINTILI BİR DOKTORUM VARDI ZATEN PLANLI SEZERYAN OLACAĞI İÇİN GELİŞİMİ DEMİYŞ OLDUFU İÇİN 16 MARTTA ALMAYA KARAR VERİDK SON ANA KADAR EVÜMĞ DEROEDĞM TOPLADIM GELEN GİDEN OLUR DİYE AMA BU KORONA OLAYINDAN DOLAYI ZİYARETCİ YASAĞI GELMİŞTİ HASTAHANE ODAMI KAPIMI YİNEDE SÜSLEDİM HASTAHANEYE GİTTİĞİM DE SADEC EBİR KİŞİ REFAKATÇI ALABİLECEKLERİNİ SÖYLEDİLER COK ÜZÜLDÜM BEBEĞİM ÜÇİNDÜ HERSEY AMA YANLIZ GİTMEK İSTEMEDİM AMELİYATHANEYE ANNEMLER EŞİM ARKADASLARIM YİNEDE GELDİLER AMELİYATHANE ÖNKÜĞÜNÜ GİYİNCE KORLU HEYECAN BAŞLADI AĞLAMAYA BAŞLADIM AMELİYATHANEYE GİRDİĞİMDE DAHADA TİTREDİM COK SOĞUKTU BAŞIMA GELECEKLERİ BİLSEMDE KORKMUŞTUM DOKTORUMDA KANIMIN COK DÜSÜK OLDUGUNU KAN TAKVİYESİ OLABİLECEĞİNİ SÖYLEDİ COCUK DOKTORUNADA HEP TEMBİHLEDİ ANNENİN SUYU FAZLA BEBEK İRİ DİYE OTURDUM SEDYEYE AMA HALA TİTRİYORDUM BELİMDEN YAPILAN İĞNE COK ACITMADI ÖNÜMDE HEMSİRE TUTTU BENİ TİTREMİYİM DİYE SONRA YATIRDILAR HEMEN UYUŞTUM UYUŞUMCA SONTAYI TAKTILAR HERYERİMİ ACTILAR UTANDIM BİR AN SONRA DOKTORUM DUA ET PRENSES BAŞLIYORUZ DEDİ MİDEM BULANDI İĞNE YAPTILAR SARSINTILARI HİSSETTİM AMA ACI ŞEKLİNDE DEĞİL TABİ ON DK SONRA DOĞDU OĞLUM COK GÜZELDİ CANIM CANIM DİYE SEVDİM ONU İYİ Mİ DEDİM İYİ DEDİ COCUK DOKTORUM BEBİŞİ BENDNE ÖNCE CIKARDILAR BİR AN ÖNCE İŞİM BİTSEDE CIKSAM DİYE BEKLEDİM CIKTIGIMDA TİRTİR TİTRİYORDUM ON BEŞ DK GECMEDİ TİTREMEM YANIMDA ARKADASIM KALDI İLK KALKMADA VE TUVALETE GİTMEDE COK ZORLANDIM VE COK ACIKTIM BİRMBUÇUKDA GİRDİM ÖĞLEN AKSAM ONDA SADECE BİSKÜVİ VE CAY VERDİLER. Sonra eşim corba getirdi. Sabah cıktık beş günlük olduk bile cok güzel birsey bebek kokusu kardeşiyle oğlumda cok mutlu toparlamaya calısıyprum sadece bebekle ilgileniyorum iş falan yapamıyorum kayınvalidemle annem var yanımda sağolsun onlar yapıyor işleri başınızı ağrıttım cok mutluyum hergğn buraya girip kaç gün kaldı diye bakıyordum günler geçti bile hepinize sağ salim doğumlar diliyorum
Songsong Gozunuz aydın olsun💓💓💓💐💐💐😇saflıkla sıhhatle buyusun insallah,eşiniz bebeği göremedi mi dogar doğmaz,sadece bır kısı alıyorlarmış ya😑barınızın verseler
Ozge_e Deniz30 normalde sezaryende iki gece kalınır virüs nedeniyle mi acaba benmde 10 gün sonra dogumum var da merak ettm
Deniz30 Ozge_e bana doktorum bir gün dedi virüsle alakası yok cnm bir buçuksaa girdim öğlen ertesi gün istediğin saatte cıkabilirsin dedi bence bir gün yeterli ya
Ozge_e Sedatadik Ya hastanede bana 2 gece diye acıklama yaptılar geçen hafta baklm görücez. Tesekkr ederm cnm