ilknurgamze canım senle aynı durumdayım. Uygulama 4 haftalık dese de 2 haftalık oldum. Beta 15,8 di doktor kimyasal olabilir dedi nette araştırdım artıyorsa sorun yok. 2 gün sonra gittim. 51,99 olmuş. Gene doktoru aradım sağlıklıda olabilir kimyasalda. Çok stres yaptım. Kahverengi bir damla akıntım oldu. Doktoru aradım önlem vs için. Yat dinlen yeter dedi. Rahat olamadım gece gittim başka doktor baktı. Bana hap verdi. İlgilendi kimyasal gebelik demedi bile. Birazcık doktorların insanları endişe etmenin zararlı olduğunu öğretse. Bana doktor gözükmesi için 2000 leri geçmesi lazım değerin dedi.