Bende hissettim döndüğünü 38 inci haftaya girdigimde. şimdi 39+2 Haftalığım dün kontrole gittim doktorda evet dönmüş dedi benim merak ettiğim de döndükten ne zaman sonra dogum olur doktora sordum da belli olmaz dedi kendi doktorum degildi başka Bi doktor baktı hastane ortamı da karışıktı nst e de giremedim sancı da hissetmiyorum