Ayshataha 3-4 gündür hastayım grip oldum doktor antibiyotike başlattı 30 haftadayız okadar çok kuru öksürdümki dalak agrısı yaşıyorum şuanda öksürmem çok azaldı ama agrım çok yoğun napıcağımı bilemedim acile asla gitmek istemiyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️
Feridearslantas1 Ayshataha Hic bi bilgim yok gecmis olsun ama bi sut isitip ustune tereyag koyun bugaz agrisina iyi geliyor