Dün cihan hastanesine gittim kimse yoktu diyebilirim . Hemşireler toplanmış muhabbet ediyodu okadar boştu yani.Ki normalde tıklım tıklım olurdu .gerekli önlemleri alıp gidebilirsiniz .Ben de iyiki gitmişim. Bu hafta kan sulandırıcı hapı bırakmam gerekliymiş bilmiyordum. Bir de hipertansiyonum cıktı ilaca başlattı hemen .Allah korusun bilmesem bişey olabilirdi☹