Şu olaylar yüzünden o kadar gerginim ki. Doğum nasıl olacak sezeryanmı olsa normalmi olsa. Bebek nasıl olacak. Hastane ne durumda ozamana salgın iyice ilerlermi bi çok soru var kafamda. Hissettiğim şeyi tarif bile edemiyorum. Heycan duymam gereken zamanda üzgünüm allah yardımcımız olsun