tugbacelik Kızlar salı günü açlık tokluk şeker ölçümüm var bişey yapmam gerekiyor mu bi gün öncesi kaça kadar bişey yemiyim daha doğrusu nelerden uzak durim bir gün önce
ZeynepSadicolu tugbacelikbirgün önce birşey yaptırmanıza gerek yok sabah aç karnına gideceksiniz kanınız alınacak sonra şekeri bol güzel bir kahvaltı yapın iki saat sonra tok halinizle kanınız alınacak aradaki farka bakıcaklar.yakın zamanda yaptırdım bu şekilde yapıldı
ZeynepSadicolu tugbacelik hayır bana doktor bu şekilde yemem gerektiğini söylemişti.tokluk şekerim düşüyormuş bu şekilde yememe rağmen normal şekerim bile düşük çıktı