Gmz3595 nar_a12 Biz şu 1.den çıkamadık bir türlü yaa 😁😁 Darısı başıma artık. Sağlıkla kucağına al ayi nasip etsin inşallah canım beniiimmn🥰🥰😍
fosforlukalem Minikmucizem3 en azından bulantı ve kusmalar bitiyor. Bebek ağırlaşmamış oluyor. Bence en güzel dönemi 😉😊