Aaaasli merhaba oncelıkle :)nasılsınız ben de gündüz sol kasığıma darbe aldım önümde bır engel vardı yanlımlıkla çarptım o an çok sert çarptım ağrıdı o an sonra gectı kanama falan olmadı uzun zaman önce yazmışsınız bır sey olmamıştır umarım sız de aynı seyı yaşayınca yazmam ıstedjm ben de 8.haftadayım