Besengil Malatya44 kimsenin koydugu ismi yargılamak degil de yigit alp çok güreşçi işi ya.. Kurtuluş Osman geliyor aklıma istemsiz.
Besengil Malatya44 o yüzden güreşçi ismi gibi diyorum ya. 😅 Yigit ali var en yakın arkadaşımın oglu ilk göz bebegimiz teyzesinin minik gğreşçisi diye seviyorum cocugu 😅
Besengil Malatya44 ya ben bu ara Arel ismine taktım kim sorsa Arel diyorum 😅 Yigit Arel de çok hoş olabilir
Malatya44 Besengil Arelde kulaga hoş geliyo gercektn.. Seninkinin cinsiyeti ne ve isimde karar verdinmi cnm?? 😊