ZeynepAksoy Merhaba arkadaşlar, 40+0 olduk , doğumu bekliyoruz haliyle , bu haftalarda bebek hareketlerinin olmamasi ne kadar sürerse normaldir acaba ?
duygusm ZeynepAksoy Bana doktorum hareketlerde bir azalma farkediyor musun diye soruyor. Bazı yerlerde de artık gün içinde en az 10 kez hareket hissedilmesi lazım diye okudum. Biz de 38 haftayı bitirdik, artık iyice büyüdüler 😊 o yüzden gün boyu ara ara hissettiğim sürece endişelenmiyorum.
ZeynepAksoy duygusm 10 kezden fazla hissediyorum ben normald🙈 smdi byle bi sertlesti karnim hareket etmedi uzun süre bi 10 dk kadr smdi yavas hareket ediyo nadir. Tabi buyudugu icinde hareketlerinde azalmasi normal ama endiselendim bia nda
duygusm ZeynepAksoy İnsan endişeleniyor tabii. Ben de ya hareketleri azalırsa ya bir şey olursa ve ben fark etmezsem diye hep korkuyorum ama kendimi de kaptırmıyorum.
Efesevim Birkaç gündür benimkide öyle bugün birazdaha iyi ama hep elimle karnımı okşuyordum öyle hareket ediyordu korkuyorum hep 37+0 haftalığım