Deryayaman Kızlar selam doguma 15 gun falan var meme ucu kremını kullandım bıkere doguma 2 hafta kala kullanılması onerılıyomuş benım gıbı kullanan var mı lansion aldım ben krem olarak
Besengil Deryayaman ben dogum öncesi kullandım sonrası kullanmadım. Hiç yara çatlak VS olmadı. Önceden kullanıp yumuşamasını saglamak önemli
Besengil Deryayaman hergün sürdüm 35.haftadan itibaren 6 hafta kullandım. Bi tüp bitti hatta ben 2.tğpü de almıştım dogum sonrası için gerek kalmadı