Aylaninannesi
Bence o kısım hurafe. ben hamileliğimin başından beri günde iki üç tane yiyorum, doktorum da yeme falan demedi, hatta Demir ve lif yönünden zengin diye giyebiliyorsun ye dedi… sadece yüksek şekerinden dolayı yoğurt, süt ya da çiğ kuruyemişle yememi önerdi… 34. haftadayım, hiç bir sorun yaşamadım…