Merhaba arkadaşlar 12+2 günlük hamileyim iki gündür sol göğsümün üst kısmına doğru sırtımdan vuran bir ağrı var astım hastasıyım ve bu hafta muhtemelen mevsim alerjisi sebebiyle ara ara nefes almakta zorluk çektiğim oluyor ve öksürüğüm vardı ondan kaynaklı olabilirmi acaba böyle bir durum yaşayan varmı acaba yada hormonel bir durum mu ??