korkudan ölüyorum ben 20 haftalık hamileyken vajina bölgenin girişi ve komple sol tarafta kocaman bir şişlik ve ağrı ile hastaneye gittim bartholin kisti olduğu söylendi hamile olduğum için şırınga ile içindeki iltihabı çekti işe yaramadı tekrar şişip apse yapınca antibiyotik kullandım kist patladı sonra tekrar çıkmadı ama felçli gibiydim feci bir ağrıydı şimdi 36+4 haftalık oldum yine şişlik oluşup ağrı olmaya başladı önceden yaşayan var mı doğumu tetikler mi normal doğumu engeller mi bu sorularla kafayı yicem yarın hastaneye gidicem ama çok korkuyorum önceden yaşayan var mııı???