Öncelikle Osmangazi tıp fakültesine gittim eşim orda çalışıyor ilgili olurlar diye. Melih beye randevu almıştım, izne ayrılınca yerine dr. Z adında birisi yaptı detaylıyı. 15 dakika bile sürmedi kalp ve böbrek atar toplardamara baktı ve bıraktı. Ben ve eşim hemşireyiz işlemin bu kadar basit olmadığını bildiğimiz için içimiz rahat etmedi. Cok yer araştırdık fiyatlar uçuk. En sonunda forumdaki öneriyle ALPER YURDASİPER doktorun radyoloji kliniğine gittik. Aşırı memnun kaldım. Sohbeti ilgisi bebeği her anlamda değerlendirmesi, ücretin uygunluğu, bir adet renkli foto, 4 adet rapor çıktısı ile mutlu ayrıldım. Tavsiye ederim♥️