Selhan Kızımla 27+1 olduk fakat karnım hiç gerilmedi sertlesmedi midemle karnımda tam bir birlesmede olmadı aynı durumu yaşayan varmı🤔
Nero Selhan canım 29+2 haftadayım daha yeni yeni sertleşiyor sabret herkesin hamileliği bir olmaz demek ki sende gec yasıyosun bazı seylerı🤗
Selhan [silindi] sorun olduğu için yazmadım resim çekimleri olucak nerdeyse 1ay sonra aldığım elbisede karnım görünmüyo🙈evet güzel bisey çatlama yok yürürken zorlanma yok vs ..ama insan birazda hamileye benzemek istiyo🤣
Zemuda Selhan bende de dar kıyafet giymediğim sürece belli değil hamileliğim. Karnım var küçük top gibi. Ama sert ya da gergin değil. Beni hiç rahatsız etmiyor
Selhan Zemuda Yo benide rahatsız etmiyo aynı şekilde hatta şanslıyız bu konuda arkadaşlarım hareket etmekte zorlanıyorlar çok sistikleri için doğum öncesi resim cektircem aldığım elbisede hiç belli olmuyo🙈biraz olsun görünsün istiyorm elbisede🙈
eymenelif ic karnin buyuktur canim doktorlar bunu genelde hep soylerler bendede olk gebeligimde oyle olmustu sordugumda bana dr oyle demisti takma yani ama son aylarda sen bile sasiriyosun🤗😋😉