GunesliGunler_ Adetim salı günü gelmesi gerekirken gelmedi, bugun test yaptım sizce bişey var mı ? https://imgyukle.com/i/JuUpPj
Besengil GunesliGunler_ ikinci çizgi çok çol silik gibi akşam gözlerim mi kayık bilemiyorum ama ben var gördüm
Pnr22 GunesliGunler_ yarın tekrar deneyin sabahki ilk idrarla de etin inşallah pozitif sonuç alırsınız
Aylaninannesi Ben silik de olsa çizgi göremedim , sabah ilk idrarınızla yapın benim de bu sekilde 2. Testimde hamile oldugum çıkmıstu
Deletedmom124 GunesliGunler_ bu test baya beklemiş renginden belli ikinci çizgi göremedim sabah tekrar yapsanız
Nuriay GunesliGunler_ ilk 10 dakikada çiktiysa bu çizgi var bir daha test yapin ve ilk 10 dakikada ciktigindan emin olun
GunesliGunler_ Nuriay test kurudukça renk ortaya çıkabiliyor erken durumlarda, birde bu şekilde öğrenen çok kişi olmuş diye okumuştum
GunesliGunler_ Aycicegim 3 gündür adet olcak hissi var,hep ıslaklık hissediyorum ped vardı devamlı ama olan bişey yok
Esenburhan123 GunesliGunler_ kan testi vermen daha iyi olur canımm yada sabah ilk idrarla tekrarla testi