Guneskiz normal şartlarda 8. Haftada cinsiyeti belli oluyor, fakat doktorlar bilerek söylemiyor, erkek yada kız diye, cahil beyinli insanlarımız var malesef ki, yasal süreçten önce sölemiyorlarki doktorlar bebeği aldırma riski olmasın diye , bizzat dr arkadaşım söyledi bunu, 8 haftalık bir kürtajda cinsiyeti görmüş size bu kadar söleyebilirim