Merhaba 👋
10 haftalık olan ve bebeğim cinsiyet durumunu öğrenen varmıdır güzel anne adayları ?
daha doğrusu ben bugün emin olmamakla beraber doktorum bir çıkıntı görüyorum emin değilim erkek gibi görünüyor dedi 🙄 benim için sağlıkla gelsin yeter ama tabi bir heyecan da olmadı değil 🙃 3hafta sonra ikili test tabi önlem alıyorlar ortam maalesef çok kötü bende çalışan bayanlar arasındayım ve daha tedirginim herkes gibi . Var mi aranızda erken cinsiyet öğrenip aynı kalan değişmeyen 🙄🙈