Anestezi teknikeriyim ve şuan hamileyim size tavsiyem çok fazla kadın doğuma girdim inanın en iyisi epidural evet heyecan var ama bebeğinizi görüceksiniz o an onuda geçtim genel anestezide ayılma sorunu sonradan daha kötü epiduralde sadece baş ağrısı olur ve epiduralde bebek çıktıktan sonra heyecan artarsa bazı doktorlar genele çeviriyor ama genelde anneye sakinleştirici veriliyor anne daha rahat hissediyor başınızda doktorlar olucak dua edin sürekli korkmayın bebeğinizi görmeyi düşünün fotoğraf çektirdin telefonu verin hemsirelere