Canım ben bugün gittim sağlık ocağına tahlil vermek için. Ben öğretmen olduğum için kaydım başka bir şehirdeydi buraya yeni geldik. Ama edevletten de yapamadım Çünkü tüm doktorlar doluydu bu mahallede. Bugün gittim tahlil vermem lazım bu mahallede oturuyorum ama kaydımı alamadım dedim. Hamileyim deyince direkt beni doktora bile göstermeden ebe hemen labatuara alıp kayıt açtı tahlilleri aldı 12. Haftada kullanmaya başlamam üzere Demir ilacları falan verdi. 20. Haftada tekrar gel tetenoz için dedi. Yani kayıtlı olmana gerek yok. Burada oturuyorum gebeyim dersen hemen ilgileniyorlar