KardelenD 19 haftalık hamileler nasılsınız, durumunuz nasıl? Kilo, bebek hareketi, hamilelikteki durumunuz nasıl ilerliyo? Doktor rutinleriniz nasıl? Aşı oldunuz mu? Detaylı ultrosana gittiniz mi?
Cydcyd KardelenD 19+4 biz dee🤗 yarın sabah kontrolümüz var bakalım.. ben 6 kilo aldım :) şimdilik iyiyim çok çabuk yoruluyorum sadece
Nese_krc KardelenD 19+6 haftadayız bizde. 4,5 kilo aldım😭 17.haftadan bu yana hareketlerini hissediyorum her hafta daha da güçleniyor Harika bisi. 25 martta detaylı ultrason randevumuz var. Sık tuvalete gitme ihtiyacı dışında bir sıkıntım yok🙈
Rabia26 KardelenD tam bugün 19 haftalık olduk daha hareketlerini hissetmedim 20 haftayı doldurup aşı olmaya gideceğim detaylı ultrason yaptırmayı düşünmüyorum kilo kısmına gelince çok şükür daha hiç kilo almadım❤️
gcmntmt14 19+2 iyiyiz cok sükür.Sizde iyisinizdir insallah.ama hala cinsiyetimiz belli değil 🤷🏻♀️İlk gebeliğimde aşı vurunduğum için suan aşım yok.4 kilo aldım şimdilik.Detaylı ultrasonda nisan 10 allah nasip ederse.ohhhh hepsine cevap verdim sanırım😁😁🙈
Cydcyd Rabia26 bugün doktor da bana ayrıntılı falan bir şey demedi kendisi iyice baktı ben de demedim zaten bu virüs falan olduğu sürece bir yere de gidemeyiz 🙄
Merve_seda Bende 19 +2 günlük oldum cinsiyetini hala öğrenemedim . Bebeiiim göstermiyor kendini 😢 virüsden dolayı gidemiyorum hastaneye öylece bekliyorum . Cinsiyeti çok merak ediyorum 😁ikinci bebeğim olacak inşalllajh. şu an bir kilo aldım 15 haftalık inen hareketini hissettim ☺️
Mryslny Bzde 20.hafta.. 25 marta renkli ultrason.. Çabuk yoruluyorum.. Fazla ayakta kalamıyorum.. Birde konuşurken nefesim kesiliyor… 14 hafta da başladık harekete. 1 haftadır da felaket tekme atıyor maşallah 😅