SademAsel01 Bayanlar detaylı usg de bebeği 1 haftageri olan ve sağ ayakta biraz içe dönüklük olması hakkında bilgisi olan var mı ??? İkili ve üçlü testim de bir sıkıntı yok.amniyosentez önerdi ama yaptırmak istemedim…