O kadar çok biberon kullandım ki prof oldum. Ben emziremiyorum. Direk aventle başladım. Meme de süt çıkabildiğince emzirmeye çalıştım ama gelmeyince emmeyi reddetti. Sonra chiconun anne memesine benzeyen iri bir biberonunu aldım. O biberonu benim memem sanıp asla tutmamıştı kızım. Hımm dedim demekki en yakın biberon bu. O yüzden ikinci bebişe direk chicco ile başlıycam. Birde biberonları elde yıkayın ve sık sık da değiştirin cam değilse eğer. Koku oluyor çünkü.