Sfk Kızlar kaçıncı aydan itibaren çatlak kremi kullandınız ve hangi kremleri tavsiye ediyorsunuz. Çatlamaktan çok korkuyorum da🙃
Mom46 Sfk 19.haftamda başlamıştım şuan 31.haftama gircem çok şükür hiç çatlağım olmadı birde ben krem değilde badem yağı kullanıyorum doktorum tavsiye etmişti
Ozlem_Turan Merhaba, doktorum 17. Hafta gibi başlayabilirsin demişti. 17. Haftamda başladım baya araştırdım Lierac çatlak kremi kullanıyorum. Şu an 20. Haftamdayım.
Tgbksy Haftam kullanmadığım ürün kalmadı. Lierac kullandım, badem yağı, bio oil, vazelin, bebek yağı vs vs. 33. Haftaya kadar bir şey yok diye sevinirken ertesi gün bir sürü çatlak. Genetik dedikleri doğru olsa gerek. Yine de nemlendirmekte fayda var tabii. Aman genetik diyip bir köşeye çekilmedim ☺️ Annemde de aynı şekilde çatlaklar olmuş bende de aynı şekilde oldu. Daha fazla olmaması için şu an duş sonrası bebek yağı ile nemlendiriyorum ve biraz vücut emdikten sonra bio oil de sürüyorum 🤷🏻♀️☺️
sukranaslier Tgbksy frio çatlak yağını tavsiye ederim bende 35 haftalığım sadece karnıma sürüyordum kalcam çatladı karnımda çok şükür bir şey yok kalcamda var otayada artık sürüyorum inşallah gecer
Birhemsire_anne Lieerac krem cok iyi doktorum önerdi bende başladım 14. haftamdayom bqcaklarıma ve karnıma sürüyorum , bacaklarımda zatenvardı çatlagım ama karnımdakileri önlemek amacıylaü