Selam kızlar. 24 haftamızdayız. Vajinamin üst kısmı yani karnımın alt tarafı tam olarak batıyo gibi agrılar giriyor saplanıyomuş gibi, çok şiddetli olmasada hissediyorum yinede baya. Bunun nedeni ne olabilir? Kötü birşey mi? Ve bu ağrı nasıl geçer nasıl rahatlıyabilirim? (başka hiç bişeyim yok tek bu) Bilgisi olan yada yaşamış olan yorumunu bırakırsa cok mutlu olurum kafaya taktım.