Busraasafekinci Karnım bugun çok sert çok rahatsız hissediyorum, 27. Haftamızdayız. Bu sertlik sebebi ne olabilir????
Belit Busraasafekinci bende 27+5 im ve aynı durumdayim hele 5 6 gündür çok sert ve erken doğum riskim var korkuyorum 😕
Belit Busraasafekinci 2 hafta önce 23dü doktorum fitil verdi sürekli yattım geçen hafta 28 olmuş haftalık iğne kullanıyorum 😕
Busraasafekinci Belit bende öyleydim canm hastanede yattım iğne kullandım 33 e yükseldi, magnorm kullanıyor musun? Kasılmalar için bana çok iyi geldi. Kabızlık yüzünden olabilir karın sertliği benm ki geçti dün gece
Belit Busraasafekinci vitamin magnezyum dışında birşey kullanmıyorum kabızda değilim hergun düzenli WC ye çıkıyorum ama karnım çok sert ve ağrım var korkuyorum yarın doktoruma yazacagim bakalım ne diyecek