Aşırı kanamamdan dolayı progestan hapı bıralıp bugun itibariyle iğneye basladık çok maliyetli lızlar kullanan varmı yararını gördünğzmü.on haftalığım ama kesede etrafında kanama alanı çok büyük kesenin küçük bi bölğmüne zarar vermeye baslamış hatta😭aşılamayla hamile kaldım üç sene üstüne.çok korkuyorum