Merhaba anneler 27+5 haftaligim , bugün kontrole gittim ama doktorumu değiştirdim daha önce de Dr tavsiyesi almıştım Sefaköy medipol pelin hanıma gittim ve bana bebeğin eşi aşağıda normal doğum yapamazsin dedi bunu sana söylemediler mi bugüne kadar dedi ve 2. Düzey USG detaylı ultrason sonucuna bakmak istedi. Biraz araştırdım 3 çeşidi varmış bu durumun benimki hangi aşama bilmiyorum bu haftalardan sonra plesantanin normale döndüğü anneler var mı umudumu yitirmeli miyim illa sezaryan mi olurum , yarın yine doktoruma soracağım ama iyi bir hikaye duymak iyi gelir