gulcingulcin Kızlar sürekli çok susamışım gibi hissediyorum.Su içiyorum ama bir türlü geçmiyor sizlerde de aynı durum var mı ya da aynı durumu yaşayıp sebebini doktorundan öğrenen var mı
Evlatkokusu gulcingulcin bende öyleyim 31. Haftadayım geceleri 1 litre şişe bitiyor şeker yok benimki alışkanlık
CgdmZtrk gulcingulcin su içmek problem değil de bol bol su içtikten sonra gece boyu tuvalette geçirmek eziyet 🙁
Evlatkokusu gulcingulcin sordum tabi iç bol bol senin ve bebeğin sağlığın için iyi dedi sorun yok dedi
Nursnr1 gulcingulcin başka sorunlar cıktığı için onu sormadım bile pazartesi tekrardan gideceğim 😞 size bisey dedimi
gulcingulcin Nursnr1 ☹️Başka nasıl sorunlar çıktı üzüldüm.Diyabet olabilir ya da çok tuzlu yiyorsan ondan kaynaklı olabilir dedi