Nursel45 Fatmagzl33 ben 2 gün önce 2 Li test için başka hastaneye gittim doktor % 80 kız dedi bugün de kendi doktoruma kontrolüm vardı erkeğe benziyor dedi çıkıntısı var dedi şaştım kaldım
NurtenB Nursel45 bende kıza benzettim canım. Benim kızım da 12 haftalık böyle duruyodu. Kızı erkeği fark etmez tabi ama anneler olarak merak ediyoruz. Rabbim gönlünden geçeni nasip etsin inşallah 🥰
sinemoguz Nursel45 bende aynı durumdayım. Biri kız biri erkek dedi. Sizce nedir kızlar bana da bakar mısınız ? https://imgyukle.com/i/Jum36P
Esra60 Nursel45 demekki yanılıyorlar. Ben 11 haftalığım daha çok küçük bi çıkıntı vs göremiyorum kız diye düşündm ama çok küçük dedi bende erkek hissediyorum çıldırcam :)
Cicek55 Ya bende 15+1 günlüğüm ama doktorum bebeğin 3 4 gün önden gittiğini söyledi cinsiyetine bakamadık uyuyordu uyanmadı ama %55 kız diyebilirim dedi şuan o kadar merak ediyorum ki 4.5 aylık olduğumuzda gidicez doktora
Aygul01 Nursel45 ben kıza benzettim ama 12 haftada çok kucuk kesin birsey demek icin bi doktor icin. 2,3 hafta daha beklemeniz daha sağlıklı emin olabilmeniz için :)
sinemoguz Nursel45 yok bi ölçüm yaptı birisi ona göre erkek dedi. Diğeri kemik yapısından kız demişti