34 haftalık hamileyim 30 haftada gittiğimde doktorum hangi doğumu istiyorsun dedi ben normal doğumu denemek istiyorum dedim ilk hamileliği bu arada. Ama su yasadıgımız günlerde düşüncelerim çok degişti virüs yüzünden. olsa bitsede hemen eve gelme düşüncesindeyim eşimde sezeryan olmamı istiyordu işi dolayısıyla yanımda olma düşüncesiyle. Doktorum ona göre karar ver ve 20 Nisan ya da 27 Nisan gün verelim sezeryan olacaksan dedi bilmiyorum ne yapacağımı fikirlerinize ihtiyacım var