Merhabalar bayanlar ben tahmini 5 haftalık hamilryim kan testinde çıktı ancak en iyi doktorun en erken 15 Nisan da randevusu vardı o zamana kadar meraktan ölebilirim :) aile hekimim bana fosil asit ilacı yazdı günde bir defa onu kullanıyorum başka neler yapmam gerekiyor destek olabilir misiniz? Bide normalde yüksel bel dar paça pantolon giyorum ama şmdi düğmeyş kapattığımda sanki bebeğe içerde bişe olacakmış gibi hissediyorum. Dar ve yüksel bel giymem de bi sakıncı olur mu?