Doğum yapanlar bilir belki 35+5 haftalık hamileyim 3 gündür belimde hiç geçmeyen ağrılarım var tam kuyruk sokumumda arada bir kasiklarimdan sanci vuruyo ama düzenli değil bazen 5 dakika da bir bazen saatte bir geliyo ayrıca bugün ishal gibi karin agrilarim da başladı sizce doğum belirtisi mi bunlar hastaneye 1 buçuk saat uzaktayım napcagimi bilemedim 😕yardımcı olursanız çok sevinirim