Mucizemm25 Çok şükür gittim kontrole kızlar 28+3 haftalık olduk herşey yolunda eşi aşağıdaydı çok şükür yukarı çıkmış 🤲kilo 1.250gr boyunu unuttum 🤦♀️nasıl sizce?
Mucizemm25 Merve_kucuk çok küçükmüşsün maşallah 31 yaşındayım ben🤗 öncesinde 4 düşük yaptım bu beşinci gebeliğim 🤲
eylul_asil Merhaba bende 27+5 im bugün gittim kontrole ve bebeğin eşi aşağıda dedi bana da doktor size ne zaman söylemişti Dr eşi aşağıda diye ve nelere dikkat ettiniz
Mucizemm25 eylul_asil merhaba benim ilk 18.haftada kanama olmuştu iki gün yattım hastanede progestan hap ve proluton depot iğne kullandım 24.haftada baya çıkmıştı bugün de tamamen çıktığını söyledi çok şükür 🤲 bol bol dinlendim hiç bi iş yapmadım dikkat edin sizinde çıkar inşallah yukarı 🤗🤲
Merve_kucuk Mucizemm25 Çok üzüldüm :( sebebi neymiş peki düşüklerinizin :'( rabbim bu bebeğinizi sağ salim kucağınıza aldırsın inşllah abla 😊🙏🏻
Mucizemm25 Merve_kucuk aminn inşallah sağolun sebep yok kan pıhtılaşması var denildi oda etkilemeyecek kadar ama doktorum önlem amaçlı kan sulandırıcı iğne kullandırıyor 🤲
eylul_asil Mucizemm25 dinlenmek zor biraz hele şu durumda temizlik olmadan nasıl yapicam bilmiyorum ama mecbur dinlenicem artık ben ilaç falan kullanmadım vermedi dezagen yeni ogrendik düşük tehlikem falan yoktu
Mucizemm25 eylul_asil orası öyle ama mecbur dinlenmek lazım 🤲 kalbinizi ferah tutun inşallah bişey olmaz 🤲🤲🤗
Mucizemm25 __meczup__ benim de tek gen canım mthfr 1298 heterozigot önemsiz gen ama önlem amaçlı kullandırıyor