Ayten-1990 ilk dogumumda doktorum boyun kısa normal doğum yapamazsın demişti. Boyum 1.48 bu arada . Çok saçma gelmişti bana .benim ablamda benden 2 cm uzun 4 kiloya yakın çocuk doğurdu, bende yapabilirim demiştim. Hiç de zor olmamıştı doğumum. Yine de bilimsel bi açıklaması var sanırım boyla alakalı