Kızlar 26 haftalık hamileyim ptesi günü İstanbulda devlet hastanesinde randevum var şeker yükleme yaptırmak istiyorum ama bugun sağlık ocağında kan verdim genel tarama için şeker ve gizli şekere bakıldı Dr normal herşey dedi şeker yükleme yapsam mı diye sordum Dr un isterse yaptır ama bu sonuclara göre Bı sıkıntı yok dedi. Sizce yaptırsam mı? Ayrıca akıntım var onun içinde idrar vericem bakalım ne cıkacak