kucuksusaminannesii Merhaba kızlar yarin hastane cantam icin bebegimin kiyafetlerini yikayacagim ama çamaşır makinasında kaç dakika yıkayacağımı bilmiyorum. Siz kaç dakikalığına yıkamıştınız?
Dilsah kucuksusaminannesii bende yikicam ama deterjana karar vermedim daha siz hangi deterjanla yikicaksiniz
CananAkdag kucuksusaminannesii benim makinada bebek programı var tam 3 saat 12 dakika ve 60 derece de yıkıyor kendi ayarlıyor ısıyı 🤔🤔🤔
Yagmur1212 kucuksusaminannesii ben 30 derecede 40 dk falandi herhalde yikadim kirli degilller zaten sadece tozlae gitsin yeter
CananAkdag Vnsgb Valla mı ne bilim ben hiç kullanmadım zaten yeterli olur herhalde 30 derece 30 dakika
defnemila kucuksusaminannesii 30 derecede 15 dk yıkadım ben malum kirli değiller maksat tozu gitsin. Hatta süslü püslü olanları 20 derecede yıkadım taşları düşmesin diye
Vnsgb CananAkdag yetiyor ilk kıyafetler için ama doğduktan sonra kakalı ve ek gıda sürecinde püre lekelerini güzel çıkarıyor bebek programı o zaman kullanırsınız 😁
kucuksusaminannesii Hepinize cok tesekkur ederim kizlar internetten baktigimda hic dakikadan bahsetmemisler