sndsk Bebeğim biraz sert hareket etmeye başladı o hareket ettikçe kasık ağrım artıyor geceden beri de ara ara yokluyor. Bu haftalarda kasık ağrısı normal mi ? 😏 32. Haftamizdayiz
Zehraaktas sndsk evet canım gayet normal o haftadayken hem kasık ağrım hemde adet sancısı gibi sancı giriyordu 35 40 saniye sürüp geçiyordu