Ses23 Kızlar iki gündür sağ bacağımın üst tarafı kasığımın altı ağrıyor yürürken ama ağırlık var sanki yürümemi engelliyor
Hasibeee Ses23 canım iki hafta önce aynı durum bende de vardı yürüyemiyordum neredeyse ayrıntılı ultrasonda plasenta aşağıda dedi doktor önemli bişey değil geçer dedi bir hafta sonra geçti rahatladım. Dün yine aynısı oldu yani ara ara olacak bişey sanırım
Ses23 Hasibeee bende haftaya cumartesi kontrole gideceğim ama uzanınca geçiyorum tedirgin oldum bi an