dilekslmn evet yürürken zorlanıyorum heleki uzanıyosam kalktığımda çok zor oluyor. Magnezyum zaten kullanıyodum onun dışında duphaston günde 3 kere ve nidicard günde 2 kere olmak üzere 2 tane ilaç verdi magnezyumu da 2ye çıkardı çok stres yaptım ya inşallah zamanın da gelirler daha hiiç bişeyi hazır bile değil offf😔😔